Superseil, nybegynner opplæring i optimistjolle seiling på Sølyst og i Hafrsfjord sommeren 2022. JULEGAVE?!!

«Superseil» er vårt nybegynnertilbud der vi ønsker å gi barn og ungdom en spennende og effektiv opplæring over en kortere periode. Noen vil da allerede til høsten kunne delta på videregående kurs samt også bli med på våre lokale klubbregattaer. Superseil består av én valgfri Superseil helg og en eller flere Superseil uker.
Det er en forutsetning for deltakelse på Superseil uken at en enten har gjennomført en Superseil helg eller annen tilsvarende basisopplæring i jolleseiling.

Superseil gjennomføres ut fra Stavanger Seilforening sitt flotte jolleanlegg på Sølyst eller på i Våganes Båtforening sin havn i Våganes.

Aldersgrense: 7 -12 år. Deltakerne må kunne svømme.

Påmelding og mer info her.