Superseil, barn og ungdom

Seilkurs sommeren 2022 i Stavanger Seilforening

Super Seil

Påmeldingslink/ QR kode kom mer asap!

Sommeren 2022 arrangerer vi «Superseil» både på Sølyst og i Hafrsfjord. Hver derfor sikker på at du melder deg på rett kurs.

«Superseil» er vårt nybegynnertilbud der vi ønsker å gi barn og ungdom en spennende og effektiv opplæring over en kortere periode. Noen vil da allerede til høsten kunne delta på videregående kurs samt også bli med på våre lokale klubbregattaer. Superseil består av én valgfri Superseil helg og en eller flere Superseil uker.
Det er en forutsetning for deltakelse på Superseil uken at en enten har gjennomført en Superseil helg eller annen tilsvarende basisopplæring i jolleseiling.

Superseil gjennomføres ut fra Stavanger Seilforening sitt flotte jolleanlegg på Sølyst eller på i Våganes Båtforening sin havn i Våganes.

Deltakerne blir fulgt tett opp av våre erfarne instruktører.

Aldersgrense: 7 -12 år. Deltakerne må kunne svømme.

Påmelding og betaling skjer i Spond.
Super Seil helg koster kr 1050,-
Super Seil uke koster kr 3050,-

Påmelding til kurs på Sølyst i Spond med link under eller med QR-kode:

Påmelding til kurs i Hafrsfjord i Spond med link under eller med QR-kode:

HvaNårHvorBeskrivelsePåmelding
Super Seil helg25.- 26.juniSølystNybegynner opplæring optimist. Obligatorisk før Super Seil uke.Påmelding i Spond her.
Super Seil uke27.- 1. juliSølystNybegynner opplæring optimist. Påmelding i Spond her.
Super Seil helg2.- 3. juliSølystNybegynner opplæring optimist. Obligatorisk før Super Seil uke.Påmelding i Spond her.
Super Seil helg2.- 3. juliHafrsfjordNybegynner opplæring optimist. Obligatorisk før Super Seil uke.Påmelding i Spond her.
Super Seil uke4.- 8. juliSølystNybegynner opplæring optimist. Påmelding i Spond her.
Super Seil helg4.- 8. juliHafrsfjordNybegynner opplæring optimist. Påmelding i Spond her.
Super Seil helg30.- 31. juliSølystNybegynner opplæring optimistPåmelding i Spond her.
Super Seil uke1.- 5. augustSølystNybegynner opplæring optimist. Obligatorisk før Super Seil uke.Påmelding i Spond her.

Merk at deltagere må være medlem i Stavanger Seilforening for å kunne delta på Super Seil. Innmelding skjer her.