Vi rydder på hjemmebane

Fra mandag 14. til lørdag 19. september avholder Norges Seilforbund «Hold Havet Rent-uke». Den inngår som en del av strandryddeuka i regi av Hold Norge Rent.
Strandrydding er noe Stavanger Seilforening ønsker å være en del av og vi oppfordrer alle landets seilforeninger til å gjøre det samme. Mandag 14. september arrangerer vi derfor «Vi rydder på hjemmebane» som er en ryddeaksjon rundt våre lokaler på Sølyst.Ta med familien og bli med på ryddedugnad!
Dere får hansker og poser.
Dere leverer avfallet til oss når dere er ferdig.Møt opp en gang mellom 17:30 og 19. Alle som deltar på arrangementet, må registrere seg når de henter ryddeutstyr. Husk å holde avstand!
Er det noe dere lurer på, ta kontakt med Stavanger Seilforening ved Lars Ole Gudevang, dagligleder@stavangerseilforening.no eller Norges Seilforbund ved Thomas Nilsson thomas.nilsson@seiling.no