VELKOMMEN OM BORD I STAVANGER SEILFORENING

Er du en jente/dame som har du lyst til å seile med andre, men ikke vet hvordan du skal komme i gang?

Eller ønsker du å utvide seil-nettverket ditt?

Hva er vel bedre da, enn å møte andre likesinnede dameseilere og ha en hyggelig kveld med mat, drikke og nettverking?

VELKOMMEN OM BORD TIL OSS I STAVANGER SEILFORENING!

Vi inviterer til sosial samling med seiling som bakteppe og litt organisert mingling. Absolutt alle nåværende eller kommende seilinteresserte damer og jenter er velkomne – det er ingen kriterier for deltakelse.

Fredag 6.januar 2023* kl 19:00 i klubbuset på Sølyst

Det er gratis å delta, og vi stiller med gratis pizza og mineralvann – både glutenfrie og vegetar alternativer.

Planen er at vi bruker god tid til å bli kjent i en uformell setting, sammen med litt organisert aktivitet.

Med oss har vi etablerte seilere fra Stavanger Seilforening, og også Silje Brathagen With fra nettverket HUNSEILER som kan guide oss gjennom en hyggelig kveld.

Kom alene, ta med deg en venn, eller be om å få være med en venn – så sees vi der.

Kom om bord da vel – for du er hjertelig velkommen:-)

*Vennligst noter deg – dette er en landbasert del av vår årlige nyttårsseilas – så det er en reservedato fredagen etter – fredag 13.januar