Temakveld – onsdag 27. januar

Vi har mottatt følgende invitasjon:

«Seilforeningen 1928 og Gandsfjord Seilforening har gleden av å invitere alle seilere til temakveld onsdag 27. januar kl. 18.00 i Subsea 7 kantine,  Kanalsletta 9, Forus.

Vi er heldige å ha med Janicke Stålstrøm og Olivier Pitras som foredragsholder.

Janicke er kanskje Norges fremste seilbrettutøver. Hun har representert Norge i flere OL i 2004 i Athen, 2008 i Beijing og i 2012 i London. Hun har også representert Norge i mange internasjonale mesterskap med topp plasseringer blant de absolutte beste brettseilere i verden. Janicke jobber nå i Stavanger ved UiS og underviser om idrett, trening og motivasjon.

Olivier driver Polar seiling ut fra Sommarøy i Tromsø. Han var sommeren 2014 på fotspor på Fram I, 100 år etter den andre Amundsen polar ekspedisjonen. Han vil fortelle oss om et utrolig eventyr, og vise oss både historiske og nyere bilder.

Dette er en sjelden anledning til å treffe høyt profilerte personer innenfor seiling i Stavanger.

Ta gjerne med mannskapet ditt, alle er velkommen til en motiverende seilkveld.

Seilerhilsen

Regis Rougier»