Super Seil 2020 flere datoer!

Super Seil

«Super-Seil» er vårt nybegynnertilbud der vi ønsker å gi du unge seilerne en spennende og effektiv opplæring over en kortere periode. Noen seilere vil da allerede til høsten kunne delta på videregående nivå samt også bli med på våre lokale klubbregattaer. Super Seil programmet består av én valgfri Super Seil helg i juni og én eller flere Super Seil ukeprogram i begynnelsen eller slutten av sommerferien.
Det er en forutsetning for deltakelse på Super Seil uke at seileren enten har gjennomført en Super Seil helg eller annen tilsvarende basisopplæring i jolleseiling.

Super Seil gjennomføres ut fra Stavanger Seilforening sitt flotte jolleanlegg på Sølyst, og deltakerne blir fulgt tett opp av våre erfarne instruktører.

Aldersgrense: 8 -12 år. Deltakerne må kunne svømme.

Påmelding og betaling skjer i Spond.
Super Seil helg koster kr 1000,-
Super Seil uke koster kr 3000,-

Påmelding i Spond her.

Merk at deltagere må være medlem i Stavanger Seilforening for å kunne delta på Super Seil.

Innmelding skjer her.

HvaNårBeskrivelsePåmelding
Super Seil helg AVLYST9.- 10. maiNybegynner opplæring optimist. Obligatorisk før Super Seil uke.Påmelding i Spond her.
Super Seil helg20.- 21. juniNybegynner opplæring optimist. Obligatorisk før Super Seil uke.Påmelding i Spond her.
Super Seil uke22.- 26. juniNybegynner opplæring optimist Påmelding i Spond her.
Super Seil helg1.- 2. augustNybegynner opplæring optimist. Obligatorisk før Super Seil uke.Påmelding i Spond her.
Super Seil uke3.- 7. augustNybegynner opplæring optimist Påmelding i Spond her.
Super Seil helg8.- 9. augustNybegynner opplæring optimist. Obligatorisk før Super Seil uke.Påmelding i Spond her.
Super Seil uke10.- 14. augustNybegynner opplæring optimist Påmelding i Spond her.