Super Seil 2015 – Introduksjon til optimistjolleseiling

I år vil vi forsøke et nytt konsept med introduksjonskurs for de yngste optimistseilerne. Gjennom «Super-Seil programmet» er målet at vi skal få en mer effektiv og spennende opplæring over en kortere periode. Da vil seilerne allerede til høsten kunne delta på kurs for videregående seilere samt også bli med på våre lokale klubb regattaer. SuperSeil programmet består av én valgfri Super Seil helg i juni og én Super Seil uke i begynnelsen av sommerferien.

Det er en forutsetning for deltakelse på SuperSeil uke at seileren enten har gjennomført en SuperSeil helg eller annen tilsvarende basisopplæring i jolleseiling.

Programmet gjennomføres ut fra Stavanger Seilforening sitt flotte jolleanlegg på Sølyst. Deltakerne blir fulgt tett opp av våre erfarne instruktører. Klikk under for mer detaljer.