Stor NM i Stavanger 15.-17. august – vil du bidra?

Som arrangør av årets StorNM for joller og brett er arrangementskomiteen godt i gang med planleggingen. Mange medlemmer er allerede involvert men vi har ennå en del oppgaver og behov som ikke er dekket. Vi trenger noen bøyebåter, sikringsbåter og en startbåt (seilbåt). Vi håper også at noen kan la tilreisende regattasjefer og dommere få bo i båten sin på Sølyst slik at foreningen sparer penger på overnatting. Vi trenger fremdeles noen banemannskaper (legge bøyer) og landmannskaper (kiosk, parkering etc). Vi er spesielt interessert i bidrag på fredag 15. hvor vi har flere ikke-besatte oppgaver.

Har du anledning til å bidra med noe av dette, ta kontakt med Anders Gjesdal snarest og innen 18. juni på andgj@statoil.com eller telefon 995 28 884.

Dette blir årets seilhappening i Stavanger med landets beste jolleseilere til stede og mye liv og røre på Sølyst og i Vågen. Den beste måten å oppleve dette er å ta del i arrangementet. Innsats teller mot dugnadsplikt i foreingen. Meld deg derfor til tjeneste, vi garanterer at du ikke vil angre!