Stavanger Seilforening trenger ny daglig leder

Etter 13 år som daglig leder i Stavanger Seilforening har Tordis bestemt seg for å avslutte sitt arbeidsforhold i foreningen. Ny daglig leder skal ansettes og Tordis vil bistå styret både i rekrutteringsprosessen og i overgangen til ny daglig leder er ansatt. Styret vil sammen med Tordis utarbeide en stillingsannonse og starte rekrutteringsprosessen etter høstferien.
Tordis har gjort en formidabel jobb som daglig leder for Stavanger Seilforening. Våre anlegg er i meget god stand, og driften av foreningen er etter styrets oppfatning meget god. I stor grad på grunn av Tordis´ utrettelige innsats for foreningens beste.
Kontaktpersoner i rekrutteringsprosessen for ny daglig leder er: Tordis Stangeland, Leif C Middelthon (styrets nestleder), Rolf Johansen (styrets leder)

På vegne av Styret
Rolf Johansen