Seilsportliga – Kvalifiseringsregatta

Ser du på seiling som idrett og ønsker å konkurrere på høyt nivå uten å måtte investere mye tid og penger i båt eller er du simpelthen klar for for en ny type seilutfordring?

Stavanger Seilforening skal ta ut lag til å representere foreningen i årets nasjonale Seilsportliga hvor vi har sikret oss plass i divisjon 1.

Lokal kvalifiseringsregatta avholdes ut fra Sølyst 30 april – 1 mai. Det vil bli gjennomført rullerende  fleetseilaser med mannskapsbytte på sjøen. Seilasene seiles i B One båter som foreningen har fått til disposisjon. Forøvrig er intensjonen å legge det så nært opp til Seilsportligakonseptet som mulig og iht seilingsbestemmelser som blir utarbeidet.

Lagene skal bestå av 4–6 personer. Alle deltakere må være medlemmer av Stavanger Seilforening.

Mer informasjon og påmelding