Seilmagasinet kollektivt abonnement for Stavanger Seilforening

Hovedstyret i Stavanger Seilforening har godkjent avtale med Norsk Maritimt Forlag om kollektivt abonnement på Seilmagasinet. Foreløpig for et år. Seilmagasinet  innholder mye nasjonalt seilstoff, nasjonale regattaer, vår kyst, fjorder, havner og farvann. Praktiske tips og gjøremål. Det skal fremstå som hele Norges seilblad.  Avtalen innebærer gunstig års pris på Seilmagasinet, vi får tilgang til påmeldingstjeneste og ”regattapakke”, med egen regattaside, ”live news”, seilblogg og en egen foreningsside. Medlemmer har anledning til å reservere seg fra abonnementet.

Totalt utgjør et årsabonnement 8 nummer. Medlemmer av Stavanger Seilforening betaler 200.- for 1. års abonnement, ordinær pris er 769 kr.

Foreningen vil fakturere medlemmer som mottar bladet engang pr. år.

Det vil alltid være noen i seilforeningen som allerede abonnerer på SEILmagasinet. Disse vil bli tilbudt å løse inn det eksisterende abonnementet og få tilbakebetalt tilgodehavende. Eller man velger å motta Seilas eller Båtliv til samme pris.

Medlemmer som ønsker å reservere seg fra avtalen kan gjøre dette ved å sende mail til driftssjef@stavangerseilforening.no innen 1.januar.  2015.  Hit sender du også melding om du ønsker bladet Seilas/Båtliv i stedet for Seilmagasinet, eller om det må foretas rettinger i postadressen.

NMF vil ”vaske” medlemslistene slik at det kun er et abonnement pr. husstand (seniormedlemmet).

Stavanger 17.nov 2014

Styret