Onsdagsregatta 2015

Da er april halvveis overstått og det er på tide å tenke seilsesong. Vi i Gandsfjord Seilforening starter allerede 22. april kl. 19.00 med skippermøte for Onsdagsseilasene samt premieutdeling for fjorårets regattaer. Dette foregår hos vår hovedsponsor Subsea 7 på Forus, nærmere bestemt Kanalsletta.

Uka etter blåses første onsdagsregatta i gang. Husk å melde dere på og betale målebrev før start. Hvis dere får problemer med noen av delene må dere gi beskjed på mail til gandsfjordregatta@gmail.com.

Nytt av året er også at Vårskvulp er tilbake på programmet. Den går av stabelen 9. mai. Påmelding skjer via www.gandsfjordseilforening.com.

Minner også om Stavanger Seilforenings Tune-up weekend 25.-26. april. Meld dere på nå, slik at den ikke blir avlyst. Dette er en ypperlig anledning til å få blåst støvet av mannskapet før første onsdagsregatta. https://www.stavangerseilforening.no/aktiviteter/north-tuneup-weekend-25-26-april

Lykke til med sesongen!

Mvh.