Medlemsmøte mandag 27.11 kl 18:30

Til alle medlemmer av Stavanger Seilforening

Drift og utvikling av Stavanger Seilforening er i stor grad avhengig av at vi som medlemmer engasjerer oss og bidrar på mange plan.  Både ved dugnad, gjennomføring av arrangementer, i dialog med andre medlemmer vi treffer på Sølyst eller Langøy, og som tillitsvalgt i komitéer eller i styret. Oppnevnelse til komitéer eller valg til styret og årsmøtevalgte komitéer (valgkomité og kontrollutvalg) skjer gjerne som en kombinasjon av at en viser interesse for å bidra og at «noen kjenner noen som kanskje kan tenke seg…».

Vi trenger alltid flere dyktige og engasjerte frivillige og inviterer med dette til et møte for å informere om arbeidet som tillitsvalgt (og styrearbeid spesielt) og forhåpentligvis å kunne inspirere flere til å vise interesse for å engasjere seg i foreningen.

Vi møtes i Klubbhuset på Sølyst mandag 27.11 kl 18:30.  Vi spanderer boller og kaffe og håper det blir både nyttig og hyggelig.  Ingen påmelding.  Kom hvis du vil vite mer om arbeidet som tillitsvalgt, hvis du har lyst til å engasjere deg, eller hvis du bare er nysgjerrig og har lyst å treffe andre engasjerte over en kaffe og med en bolle i hånden.

Møtet er helt uforpliktende og ment som en sosial sammenkomst krydret med forhåpentlig inspirerende informasjon om organisasjonsverv/-oppgaver i Stavanger seilforening.

Hilsen
Valgkomitéen