«Leirbål» på Langøy – kan du være med å rydde etter hogsten?

Vinterstormer og en stor dugnadsinnsats med tre-felling har ført til at de store trærne på Langøy er borte.  Det vil si de er ikke borte – restene ligger på teltplass og rundt hytta – og nå må vi rydde slik at det blir mulig å åpne Langøy for sesongen.  Jobben blir stort sett å flytte greiner til bålene og å holde disse i gang.

Derfor ber Langøykomitéen om hjelp fra deg som bruker Langøy eller kanskje kan tenke deg å ta dugnads-innsatsen for Stavanger Seilforening på Langøy.  Kan du være med på dugnad 7. mars?

Vi tar sikte på et opplegg der noen reiser inn med båt allerede fredag 6. mars slik at vi kan tenne bål tidlig lørdag 7. mars.  De som ikke har anledning til å dra inn fredag eller ikke har båt på sjøen ennå kan så bli hentet på Reilstad på avtalt tid lørdag.  I så fall er det en fordel hvis man kan kjøre flere sammen.

Dersom du vil være med å hjelpe vil Langøykomitéen gjerne ha en tilbakemelding på følgende:

• Kan delta på dugnad 7. mars
  • Kommer i båt / trenger transport fra Reilstad
  • 7. mars passer ikke, men jeg kan delta på rydding/bål-brenning en annen helg i mars

Du svarer ved å sende mail til driftssjef@stavangerseilforening.no

Håper så mange som mulig kan være med på denne jobben – dugnad er alltid kjekkest når man er mange sammen!