Krabben 2022

Bilde: Et av høydepunktene fra 2022, mer om det i Krabben!

Arbeidet med Krabben 2022, Stavanger Seilforening sitt medlemsblad og årsberetning, er godt i gang.

90% av innholdet i Krabben blir skrevet på dugnad av foreningens medlemmer med Einar Talgø ved roret.

Bladet har faste artikler fra de ulike klassene; Laser, Optimist, 2.4mR2, Snipe, storbåt og Express, i tillegg til regnskap, budsjett og de ulike rapporter fra styret.

Krabben blir enda bedre med bidrag fra deg!

Har du et eller flere fine bilder fra årets seilsesong? Send de til dagligleder@stavangerseilforening.no

Bildet kan bli årets forside, hvis ikke så havner det en fin plass inne i bladet!

Har du en god historie å fortelle? Historie, fra årets tokt, vedlikehold eller noe du ønsker å dele med resten av foreningen? Send tekst, helst med bild(er) til dagligleder@stavangerseilforening.no

Krabben 2009 til 2021 ligger digitalt her.