KRABBEN 2019

Som «alle» tidlligere år ble årets Krabben laget ferdig til årsmøtet med mye fint innhold!

Administrasjonen og styret vil takke alle bidragsytere og spesielt Einar Talgø som legger ned en betydelig frivillig innsats i å skrive og korrekturlese alle utkastene før det endelig flotte medlemsbladet er ferdig.

Krabben kan hentes som papir utgave i klubbhuset eller i Skipperstuen.  Vi har 100 eksemplarer, 50 ble delt ut på årsmøtet så vær rask hvis du vil sikre deg et blad til skipsbiblioteket.

Blir det tomt for papirutgaver trykker vi flere. Men for å spare miljøet med unødvendig mange eksemplarer avventer vi til det blir (nesten) tomt med å trykke flere. Krabben er forøvrig trykket lokalt hos Allkopi på Forus.

Årets Krabben og utgaver tilbake til 2010 kan leses digitalt her