Infomøte om VM Doublehanded 30.01 kl 18:30

11. juni 2024 går startskuddet for VM Doublehand Offshore i Oslo. For å gjøre dette arrangementet tilgjengelig for seilere fra hele Norge og andre land, har klasseklubben Shorthandseiling Norge jobbet med KNS og de andre klubbene i Oslofjorden. De kan friste med båtplass i Oslofjorden fra begynnelsen av mai, billig ORC innmåling av båtene, og mulighet for fine samlinger og regattaer nesten hver helg i mai.

Andreas Tinglum som seiler en Figaro 2 (Tetraktys) som ble innkjøpt før EM i DH i 2022 kommer for å fortelle mer om VM og vårserien på Østlandet, han vil også fortelle hvordan de klarte å hevde seg så bra med et billig prosjekt.

De fikk 3. plass i EM DH i Danmark 2023 i sin klasse og fikk førsteplass av amatørene overall.

Her er det mange tips å plukke opp for de som har en eldre båt som de vil konkurrere mot de nyeste båtene.

Møtet skal være i Klubbhuset på Sølyst.