Varsel om kommende SMS og epost. OPPDATERT 16. mars

Oppdatert info 16. mars:

Alle skal nå ha mottatt faktura for medlemskap og for båtplassen/ bod/ slepejolleplass etc.

• Hvis du ikke har mottatt faktura for medlemskap/ kontigent, gi beskjed til dagligleder@stavangerseilforening
  • Hvis du ikke har mottatt faktura for båtplassen, gi beskjed til dagligleder@stavangerseilforening

Oppdatert info 10. mars:

• Hvis du oppdager feil i fakturaen(feil pris el. lign.), send mail til dagligleder@stavangerseilforening og forklar feilen så retter vi det opp asap.
  • Hvis du ikke har mottar faktura for medlemskap eller båtplass vennligst seg mail til dagligleder og be om å få tilsendt faktura på nytt.
  • Spørsmål ang. MinIdrett må rettes direkte til NIF ved support@idrettsforbundet.no eller 21029090
  • Mail fra varsel@efaktura.no er varsel om at du har fått en eFaktura(SS kontigent) som må behandles i nettbanken. Dette er altså ikke spam.
  • Når du skal betale kontigenten, merk at du bruker rett kontonummer/ det som står på fakturaen. Hvis ikke vil ikke banken akseptere KID nummeret.

I forbindelse med at Stavanger Seilforening skal ta i bruk to nye medlemsystemer vil det denne og neste uke bli sendt ut e-poster og SMS-er fra disse systemene til alle medlemmer. Årsaken til at vi (og du) er nødt til å forholde oss til to systemer skyldes pålegg fra Norges Idrettsforbund.

Medlemskap i foreningen vil administreres i minidrett.no. Medlemskontigent vil bli fakturert fra dette systemet.

Du som i tillegg har båtplass, bod, slepejolleplass, seiljolle osv. vil være registrert i havneweb.no og bli fakturert herfra.

Fakturautsendelsen er avhengig av gyldig epostadresse. Det er derfor i din interesse at du logger deg inn og tilser at din informasjon (og postadresse og telefonnummer) er korrekt og oppdatert.

Automatisk genererte eposter og SMS-er fra systemene vil ha følgende avsendere:

SYSTEME-POST FRASMS FRAHVA KOMMER
minidrett.nolarsole.gudevang@stavangerseilforening.noLinkVarsler, faktura for medlemskontigent
Buypassvarsel@efaktura.no Faktura for medlemskontigent
havneweb.noStavanger SeilforeningStav SeilfFaktura for båtplass, bod, slepejolleplass, seiljolle osv.

Hvis systemene mangler din e-postadresse vil du få melding om dette via SMS. Det er viktig at du da logger deg inn og korrigerer for dette. Hvis du ikke har e-post, kan du enten sende sms eller ringe til Lars Ole (959 92 579) og opplyse om dette.