Theodor Middelthon Norgesmester i Laser 4.7

En travel regatta helg er over. Pantaenius Shetland Race hvor vi hadde en båt med  og Norgesmesterskap i Tønsberg for flere jolleklasser. Stavanger Seilforening tok godt for seg av medaljene. Gratulerer til Theodor med gullmedalje og Norgesmester i Laser 4.7! Guro Gjesdal ble beste jente i samme klasse og ble nr 3 overall og bronsemedalje! I Laser Radial seilte Olai Hagland inn til bronsemedalje.  Klassen RS Feva tok Sindre Tollevik Garvik en flott 2. plass og sølvmedalje. Gratulere alle sammen!

Promineo Racing J109 med Leif Arild Aasheim som skipper ble nr 2 over all i Shetland Race. Mannskapet på 6 er alle medlemmer fra Stavanger Seilforening. Taktisk og godt seilt over Nordsjøen. Gratulerer!