Stavanger Seilforening søker ny daglig leder

Stavanger Seilforening er en av Norges større seilforeninger med en flott båthavn på Sølyst i Stavanger. I tillegg til havnen med plass til ca. 200 båter har vi et eget jolleanlegg og har et aktivt jollemiljø. Jolleseiling har vært et satsingsområde for oss i flere år. Vi har egen trener og våre seilere har etterhvert oppnådd meget gode resultater både i Norge og internasjonalt. Vi arrangerer flere lokale regattaer og også vært arrangør for NM for Express, samt NorgesCup og EuropaCup for joller.

Mer informasjon om foreningen finnes på vår hjemmeside.

Daglig leder er ansvarlig for driften av foreningen og rapporterer til styret.  Stillingen omfatter både praktisk vedlikeholdsarbeid på foreningens anlegg, utstrakt kontakt med medlemmer, idrettsforbundet, og diverse administrative oppgaver.  Stillingen er selvstendig, gir stor variasjon og god anledning til å påvirke foreningens videre utvikling.  Mer informasjon om driftsmodell og daglig leders ansvar og myndighet finnes i foreningens organisasjonshåndbok på foreningens hjemmesider (under «om oss»).  I tillegg til daglig leder har foreningen ansatt en drifts- og idrettsmedarbeider, samt trener for jolleseilerne.

Vi søker etter en entusiastisk person med interesse for seiling og båtliv, som har relevant bakgrunn og dokumentert ledererfaring.

Ytterligere informasjon om stillingen kan fås ved henvendelse til:

Daglig leder, Tordis Stangeland, mob 90551590
Styrets nestleder, Leif C Middelthon, leifcmiddelthon3@gmail.com
Styrets leder, Rolf Johansen, mob 90540179 eller rolfjo@icloud.com

Søknadsfrist 10. november.

Søknad med cv sendes på epost til:  dagligleder@stavangerseilforening.no