Stavanger Seilforening har behov for flere kranførere og traktorførere

All hurtigslipping og løfting ifm. vinteropplag og sjøsetting blir gjort på dugnad av vår faste krangjeng. Vi ser nå at det er behov for flere. Som kranfører eller traktorfører forventes det at du bidrar minimum en lørdag på høsten, en lørdag på våren og en ettermiddag vår og høst ifm. hurtigslipping.

Stavanger Seilforening ser etter deg som ønsker å bidra i foreningen på dugnad ved å enten operere kranen eller kjøre traktor. Allers helst du som enten har erfaring med kran eller traktor. Du vil uansett få intern opplæring og hospitere til du og vi mener du er klar for å kjøre kran eller traktor på egenhånd.

Ta kontakt med dagligleder, Lars Ole, dagligleder@stavangerseilforening.no eller 95 99 25 79 hvis du kan være interessert.