Stavanger Seilforening NM Express 2010
Stavanger Seilforening arrangerer en del regattaer og treningssamlinger i løpet av året, og trenger i den forbindelse gode hjelpere til å få gjennomført disse. Det er flere roller om skal bemannes i hvert arrangement slik som f.eks bøyebåt, startbåt, dommere osv – litt etter arragementets omfang og antall deltagere. Til de fleste av oppgavene trengs ingen spesielle forkunnskaper, og nødvendig opplæring blir gitt i hvert enkelt tilfelle. Dersom du stiller som god hjelper teller dette som dugnad for foreningen, og du lærer helt garantert noe nytt hver gang og treffer hyggelige seilinteresserte venner. Seiler du f.eks kjølbåt til vanlig, er det hyggelig om du vil være med i startbåt for snipene en tirdag eller to i løpet av sesongen. Seiler du jolle, kan du være med å lage bane for kjølbåter på treningssamling i Mai, KM for Express osv.

Dersom du har lyst til og anledning til å være med, send en mail til Harald.Gellein@Gmail.com eller driftssjef@stavangerseilforening.no. Si gjerne litt om hva du har mest lyst til. Listen over hjelpere blir ikke offentliggjort ..