Ny hovedtrener

Stavanger Seilforening kan med stor glede informere om at vi har ansatt Youssef Akrout som ny hovedtrener.

Youssef er 2 x OL deltaker i Laser for Tunisia og har tung erfaring som internasjonal seiler og seiltrener. Han kommer til oss fra stilling som trener for Chicago Yacht Club. Han har også tidligere jobbet som hovedtrener for Stavanger Seilforening og ser nå frem til å jobbe for oss igjen:

Youssef skriver i en mail til Stavanger Seilforening bl.a.:

“Excitement , joy and comfort can summarize what I feel when I think of Stavanger.

I should salute the board’s efforts for bringing the sailing program to safe harbor. A lot has been achieved but a lot more can and will be done.

I am very looking forward to use my experience and expertise to expand and develop the program».

Det å få Youssef med på laget igjen representerer en ytterligere satsing på barne- og ungdomsarbeidet i foreningen men også en videre profesjonalisering innen foreningens sportslige engasjement og arbeid generelt.

Youssef tiltrer stillingen i løpet av mars og har kontrakt til mars 2022.