Det store kompetanse-løftet 2020/21

I forbindelse med Corona krisen har Norges Seilforbund satt igang prosjektet «Det store kompetanseløftet 2020/21».

Norges Seilforbund presenterer nå et omfattende utdanningstilbud. – «Målet er at norsk seiling skal komme styrket ut av koronakrisen i form av et formidabelt kompetanseløft», sier Per Christian Bordal.

Stavanger Seilforening har behov for kvalifiserte arrangører og regattasjefer for for å kunne avvikle arrangementer på en kvalitetsmessig tilfredsstillende måte for seilere lokalt, regionalt og nasjonalt. Norges Seilforbund arrangerer arrangørkurs i oktober og mars og regattasjef kurs i mars. Stavanger Seilforening dekker påmeldingsavgift mot at deltager forplikter seg til å bidra på et forestående arrangement.

Mer info og mulighet for påmelding her.