All organisert seiling, dvs trening, er avlyst inntil videre. OPPDATERT 13.03 kl. 08:00

På bakgrunn av helsemyndighetenes føringer i den vanskelige koronasituasjonen ber Norges idrettsforbund og olympiske og paralympiske komité om at all idrett, treninger og konkurranser opphører med umiddelbar virkning.

Stavanger Seilforening forholder seg til dette og avlyser all organisert trening intill videre.

Vi ber om at alle våre medlemmer respekterer dette.

OPPDATERT 13.03 kl. 08:00:

Merk:

• Vi kan ikke nekte privat seiling, men:
    • Det er ikke lov å bruke SS sine ribber eller joller(liten svart rib, grå VSR, rød pioner osv) som sikringsbåt
      • Nøklene til disse båtene vil bli innelåst
    • Det er ikke lov å bruke jollehuset til skifting, verken garderober eller garasje
      • De som har klær etc. i jollehuset må hente dette innen lørdag 14. mars kl 20
  • Dette betyr at ALL organisert seiling i regi av Stavanger Seilforening/ med Stavanger Seilforenings sitt materiell er ikke lov.

All annen info om Corona viruset oppdateres kontinuerlig på Folkehelseinstituttet sin nettside HER.