Laster kart ....

Dato/tid
5 jan 2019   11:00 - 18:30
Last ned denne aktiviteten til din kalender: iCal

Vågen i Stavanger

Kategori Ingen kategorier

Nyttårsseilas 2019 arrangeres i Stavanger lørdag 5. januar. Seilasen har lang tradisjon og arrangeres i år for 23ste gang. Dette er en av de største seilaser i distriktet med mellom 30 og 40 deltagende båter. Start og mål er i Vågen, og starten er etter «Gundermetoden». Det seiles en lang bane for store båter og en noe kortere bane for de mindre båtene. Stor mulighet for å delta da det er klasser for de fleste. Nor- Rating avgiften er 500,-.

Umiddelbart etter seilasen inviteres alle seilere til ”De Røde Sjøhus” for premieutdeling, varm fiskesuppe og hyggelig samvær. Christen With vil som vanlig vise film og kommentere fra dagens seilas. Heller ikke i år har vi sponsorer til seilasen og vi ser oss nødt til å ta betalt for serveringen på Røde Sjøhus i tillegg til påmeldingens gebyret. Her er du velkommen til ta med bedre halvdel. Husk bare å melde på rett antall deltagere til Røde Sjøhus.

Vi oppfordrer til påmeldinger så tidlig som mulig, det gjør det mye greiere å være arrangør!

Velkommen Nyttårsseilas 2019!

Påmelding her.

Vi holder åpent hus kvelden før Nyttårsseilasen. Christen With og makker Øyvind fra North Sail er på plass for å gi gode råd og tips for seil og rigg, både for Nyttårsseilasen og ikke minst den kommende sesong .

Benytt anledningen til en god og nyttig seilprat med gode innspill fra Christen.

Alle er velkommen!