Jolleregatta

Har du lyst til å seile jolle?

Kom innom eller ta kontakt med oss. Vi holder til i Stavanger Seilforening sitt flotte jolleanlegg på Sølyst.

Stavanger Seilforening tilbyr seilkurs og treningsprogrammer for jolleseilere på alle nivå og i alle aldre. Kursene og treningstilbudene gir barn, ungdom og voksne muligheten til å lære seiling under trygge forhold – ledet av erfarne instruktører fra Stavanger Seilforening. Vårt mål som idrettslag er å tilrettelegge for at flest mulig får oppleve at seiling er en flott og sammensatt konkurranseidrett som utvikler fysiske, motoriske og mentale ferdigheter hos deltakerne. Vi legger stor vekt på sikkerhet,  trygghet og trivsel.

Velg jolleklasser for mer informasjon om hvilke kurs og treningsprogram vi har tilbud om for de ulike klassene. Her skal det være tilbud til nybegynnere og erfarne seilere i alle aldre.

Se også promo klipp

Barne- og ungdomsvennlig seilforening

Stavanger Seilforening oppfyller NSFs krav til barne og ungdomsvennlig seilforening. Les mer om kravene vi oppfyller for å få denne sertifiseringen.