Stilling ledig

Stilling ledig hos Stavanger Seilforening

Drifts- og idrettsmedarbeider

Stavanger Seilforening skal ansette en drifts- og idrettsmedarbeider.  Vedkommende vil, sammen med daglig leder, være ansvarlig for drift av havnen, opptak og utsetting av båter, organisere vedlikehold av anlegg på Sølyst og Langøy, og bistå i organisering av idrettsaktiviteter og ved arrangementer av forskjellig art.  Stillingen rapporterer til daglig leder.  Vi ønsker oss en person som trives med å arbeide selvstendig, har teknisk forståelse/erfaring, praktisk sans og med interesse for seiling.  Vedkommende må være serviceinnstilt, fleksibel og like å lede våre medlemmer i dugnadsarbeid.

Stillingen er i utgangspunktet 100%, men vi kan evt. være fleksible avhengig av den rette kandidats kvalifikasjoner og ønsker.

Informasjon om foreningen finnes på våre hjemmesider.  Ytterligere informasjon om stillingen kan fås ved henvendelse til daglig leder Tordis Stangeland.

Søknad sendes innen 31. mai:

Stavanger Seilforening, Karen A. Sømmes vei 3-5 , 4077 Hundvåg

eller på mail: dagligleder@stavangerseilforening.no

Send gjerne eposten videre til personer du tror kan være interesserte i stillingen