Laster kart ....

6 jan 2018   18:30

Vågen i Stavanger

Kategori Ingen kategorier

Nyttårsseilas 2018 arrangeres i Stavanger lørdag 6. januar. Seilasen har lang tradisjon og arrangeres i år for 22ste gang. Dette er en av de største seilaser i distriktet med mellom 30 og 40 deltagende båter. Start og mål er i Vågen, og starten er etter «Gundermetoden». Det seiles en lang bane for store båter og en noe kortere bane for de mindre båtene. Stor mulighet for å delta da det er klasser for de fleste. Nor- Rating avgiften fra 2017 gjelder fremdeles.

Umiddelbart etter seilasen inviteres alle seilere til ”De Røde Sjøhus” for premieutdeling, varm fiskesuppe og hyggelig samvær. Christen With vil som vanlig vise film og kommentere fra dagens seilas. Heller ikke i år har vi sponsorer til seilasen og vi ser oss nødt til å ta betalt for serveringen på Røde Sjøhus i tillegg til påmeldingens gebyret. Her er du velkommen til ta med bedre halvdel. Husk bare å melde på rett antall deltagere til Røde Sjøhus.

Vi oppfordrer til påmeldinger så tidlig som mulig, det gjør det mye greiere å være arrangør!

Velkommen Nyttårsseilas 2018!

Påmelding her